Aliexpress
Aliexpress
EU Warehouse
EU Warehouse
Shein
Shein
Tańszy niż
Mniej niż 5 zł

Jak zamawiać z zagranicy - kompletny przewodnik

Wyszukiwarka produktów:

Wpisz interesujący Cię produkt w pasku wyszukiwania.Możesz wyszukiwać zarówno w języku polskim, jak i angielskim.Uzyskane wyniki można filtrować za pomocą opcji pojawiających się po lewej stronie ekranu.Filtrowanie według opcji zawęża tysiące wyników, pokazuje tylko odpowiednie produkty i oszczędza czas.

Jak wybrać produkt

Po kliknięciu na zdjęcie produktu i przejściu na jego stronę pojawiają się dane o sprzedawcy.Ważnymi danymi przy wyborze produktu są:Kwota zamówień złożonych od sprzedawcyIm wyższy odsetek pozytywnych odpowiedzi i im większa liczba kupujących, tym bardziej zalecane jest kupowanie u tego samego sprzedawcy.
Rekomendujemy zamawianie produktów od sprzedawców, których odsetek pozytywnych odpowiedzi przekracza 96%. np:

Good seller example

Jak uzupełnić szczegóły zamówienia

Zaleca się podanie wszystkich możliwych danych, takich jak numer telefonu, adres zamieszkania i miejsce zamieszkania, aby mieć pewność, że usługi pocztowe wiedzą, jak dostarczyć zamówienie.Zwróć uwagę i upewnij się, że kod pocztowy został wprowadzony poprawnie.

Jak śledzić wysłane zamówienie

Numer śledzenia pozwala zobaczyć, gdzie znajduje się Twoje zamówienie, kiedy zostało wysłane i czy dotarło do Twojego kraju.Usługa śledzenia przesyłek Zipy umożliwia śledzenie przesyłek, które zostały wysłane i są w drodze do Ciebie.Wyślemy Ci numer śledzenia pocztą e-mail i możesz go również zobaczyć na stronie zamówienia .
Aby zobaczyć, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, po prostu najedź kursorem myszy na numer śledzenia, aby zobaczyć status przesyłki.

Tracking example

Jak skontaktować się ze sprzedawcą

Możesz skontaktować się ze sprzedawcą, który wysyła produkt na stronie zamówienia w Zipy.Jednym kliknięciem wiadomości sprzedającego można przetłumaczyć na język polski, a wiadomości kierowane do sprzedawcy z polskiego na angielski.Na stronie zamówienia możesz zobaczyć całą swoją korespondencję z dostawcą produktu.Jeśli sprzedawca wyśle ​​wiadomość, wyślemy Ci wiadomość e-mail, aby zaktualizować treść wiadomości.

Translate example

Jak się z nami skontaktować

W każdej kwestii związanej z Twoim zamówieniem i innymi sprawami nasz zespół ekspertów jest do Twojej dyspozycji.Możesz pisać z naszymi przedstawicielami na czacie , od 8:00 do 17:00.
Możesz również skontaktować się z nami przez e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych pod adresem support@zipy.pl.

Jak się z nami skontaktować po otrzymaniu produktu

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, ważne jest, abyś skontaktował się z nami w ciągu 3 dni od otrzymania produktu.
Ten formularz należy wypełnić , abyśmy mogli pomóc w zwrocie.Do formularza należy dołączyć wyraźne zdjęcia produktu, opakowania oraz wyraźny film.